Ծիծաղենք միասին

1.Հոգեբույժը հարցնում է հիվանդին.
-Հաճա՞խ է ձեզ մոտ լինում այնպես, որ թվում է թե դուք ձայն եք լսում, բայց չգիտեք թե ով և որտեղից է խոսում:
-Շատ հաճախ բժիշկ:
-Ա՜.. դա շատ լուրջ դեպք է: Իսկ ե՞րբ է այդպես լինում:
-Երբ խոսում եմ հեռախոսով :


2.Փոքրիկ տղան շնչակտուր մտնում է խանութ և խախատելով հերթը վաճառողին ասում.
-Կներեք ես շտապում եմ, պապաս ձեր խանութի հետևը ինձ է սպասում:
-Լավ, ի՞նչ ես ուզում…
-Զուգարանի թուղթ…


3.Մուկը փախնում է կատվից, մտնում է իր բույնը ու սկսում շան նման հաչել։
Կատուն լեղապատառ փախնում է։
Մուկը ասում է.
–Դե լավ է էլի օտար լեզու իմանալը:



4. Տնօրենը` քարտուղարուհուն.
-Այսօր մեզ մոտ եկած հյուրերին դուք ասել եք, որ ես ապուշի մեկն եմ: Դա ճիշտ է? 
Քարտուղարուհին.
-Դա ճիշտ է, բայց ես չեմ ասել...

5. Գիշերվա կեսին մեկը քայլում է փողոցով, մի մարդ է մոտենում ու հարցնում.
-Ներեցեք, դուք մոտակայքում ոստիկան չե՞ք տեսել
-Ոչ
-Այդ դեպքում ինձ տվեք ձեր դրամապանակը ...

Աղբյուրը այստեղ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire