Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը

.Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը /տեքստից դուրս գրիր/: Առցանց  քննարկում:
Եղիր անկեղծ, շիտակ ու բարի, այնուհետեւ թէկուզ ամբողջ աշխարհքը վեր կենայ քո դէմ: Վերջը դու ես յաղթելու»: Ես էլ եմ այդպես կարծում: Եթե բոլոր մարդիկ Թումանյանի օրենքին հետևեին, ապա բոլորը բարի, անկեղծ կլինեին և կհաղթեին ամբողջ աշխարհին:
Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով: Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
Հոգու խաղաղություն ասելուվ հասկանում եմ, որ հոգու մեջ ամեն ինչ հանգիստ է, մարդը բարի է , խաղաղ է, իր սրտում չարություն չկա: Խաղաղ ու հանգիստ եմ լինում այն ժամանակ, երբ դասերս ավարտած եմ լինում, որ ամեն ինչ իր հունով է գնում:

Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին /կապույտ գույնով ներկիր/:  Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
Ես էլ եմ այդպես կարծում: Երբ դու լինում ես հոգով խաղաղ ամեն ամեն ինչ կարող ես ձեռք բերել:
   Ինչպե՞ս  էր վերաբերում  Թումանյանը մարդկային ապերախտությանն ու չարությանը /դեղին գույնով նշիր այդ հատվածը/:  Համամի՞տ ես նրա հետ:
Համամիտ եմ:Լավությունն էլ է պատժվում ու  չարն է հաղթում, բայց վաղ թե ուշ չարը պարտվում է :

Բառարանի օգնությամբ բացատրիր ապերախտ բառը. գտիր այդ բառի հոմանիշներն ու հականիշները:
Ապերախտ- երախտամոռ, անշնորհակալ, աներախտիք, երախտագետ
Ապերախտ-Երախտամոռ, անշնորհակալ, աներախտիք, բարեմոռաց, (ազվդ.) կերևուրաց, երախտամոռաց, երախտուրաց, երախտակորոլյս, երախտադրուժ, բարեդրուժ
Ապերախտ- երախտիք, մոռացող,երախտամոռ


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire