Իմ օրը


Առավոտը արթնացա և առաջին հարցը, որը եկավ իմ մտքում, թե ինչ է առաջին դասաժամը մեզ մոտ: Երկրաչափություն էր և ես շատ ուրախացա, քանի որ այտ առարկան սիրում եմ: Վեր հիշեցի արդյոք տնային առաջադրանքները կատարել եմ:Հաստատելով,որ ամբողջը կատարված է մահճակալից դուրս եկա:Հավաքեցի, ուղևորվեցի դեպի լոգարան:Սկսեցի լվացվել, երբ ատամներս էի լվանում մտածում էի, թե ինչպես կանցնի օրս և կգա իմ ընկերուհին դպրոց, քանի որ ասել էր հիվանդ է և երևի չի գա: Լվացվեցի,նախաճաշեցի, հագնվեցի, համակարգիչս դրեցի պայուսակիս մեջ և դուրս եկա տանից: Կանչեցի վերելակը, նստեցի սեղմեցի կոճակը,որպեսզի իջնեմ ներքև, բայց ոչմի գործողություն չեղավ: Վախեցաց դուրս եկա վերելակից և ոտքում իջա: Մուտքից դուրս եկա, եղանակը ցրտոտ էր, գլխակ չէի դրել և անմիջապես հիշեցի տատիկիս խոսքերը, թե գլխարկ դիր, դրսում ցուրտ է: Այստեղից հետևություն, որ պետք է լսել մեծերին: Մեր բակում կաին երեքատ շուն, վախվխելով անցա ճանապարհս և անգամ երգ չէի միացրել, որպեսզի լսեմ շների ամեն քայլը: Շների մոտով անցա, և զանգահարեցի ընկերուհուս, որ տեսենեմ գալիս է դպրոց: Ասեց, որ գալիս է, և ուրախ տրաբադրությամբ գնացի իմ ճանապարհով: Ճանապրհին մտածում էի պարիս քննության մասին, թե ինչպես կհանձնեմ և ինչ կստանամ: Հասնելով դպրոց ես տեսա իմ ընկերներին:Դասաժամերը ավարտվեցին ես և Անգելինան գնացինք դեպի Արհեստների դպրոց, որ օգնենք տիկին Շողիկին: Մեր գործը ավարտվելուց հետո դուրս եկանք դպրոցից և խոսելով քայլում էինք: Չնկատելով, թե որտեղ ենք քայլում, մտանք ցեխերի մեջ: Երկուսիս էլ մի հարց էր տանջում, թե ինչես ենք մաքերլու այդ ցեխը:Տաս րոպե տևեց,որ մաքրենք ցեխը կոշիկներից: Ես տուն հասա, դե ինպես բոլորը, լվացվեցի, մի բան կերա և գնացի իմ սենյակ: Նստած մտածում էի հայրիկիս մասին: Շատ տխուր էի, քանի որ նրան արդեն երեք տարի չեմ տեսել, նա ֆրանսիաում է: Մեզ չէր զանգահարել երկու օր, մտածում էի, թե ինչու չի զանգահարել և ինչ է պատահել: Բացեցի համակարգիչս և կատարեցի տնային առաջադրանքներս: Առաջին գրեցի հանրահաշիվը: Դժվար չէր,բայց խնդրի վրա շատ տանջվեցի: Կես ժամ անց ավարտեցի հանրահաշիվը և մտածում էի, թե ինչ ֆիլմ կարող էի նայել: Մտա մայլս, հետո միջին դպրոցի կայք էջը, ես շատ եմ սիրում ուսումնասիրել մեր կայք էջը, տեսնել ով ինչ նյութը է դրել, տառասխալները գտնել, նաև ուսումնասիրում եմ մեր դասարանցիների բլոգները, տեսնում վերջին նյութը երբ է դրված և նրան խորհուրդներ տալիս: Մտա «ֆեյսբուկ» և խոսացի ընկերուհիներիս հետ, նաև նրանք խորհուրդ տվեցին ինչ ֆիլմ դիտեմ: Սկզբում, երբ ֆիլմը սկսեց մտածում էի հետաքրքիր կլինի, շատ վախենալի կլինի: Երբ ֆիլմում կար մի տեսարան, որոմ մութ էր և հանկարծ վազեցին եղնիկների, ես վախեցել էի: Ֆիլմը դիտեցի և գնացի քնելու: Պառկած մտածում էի, թե ինչիսին է եղել իմ օրը, ինչպիսին կլինի հաջորդ օրս: Մտածում էի դասարանցիներիս մասին, քանի որ աղջիկներով իրար հետ լեզու չենք գտնում: Երբ ինչ որ մեկը կռվում է մեկի հետ, բոլորս առանձնանում ենք, բաժանվում խմբերի:Եվ բոլոր աղջիկների ամենամտածվող հարցերից մեկը, ինչ հագնել և գնալ դպրոց:Որոշեցի հագնել սև տաբատս և գունավոր վերնաշակիպ: Հաստատվելով,որ զարթուցիչս միացրած է աչքերս փակեցի և քնեցի:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire