Դերանուն, գործնական աշխատանք, 8.04

Դերանվան տեսակները 
Անձնական-ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք, իրենք 
Ցուցական-սա, դա, այս, այդ , այն, այսքան, այսպիսին, այդպիսի, նույն, նույնպիսի
Փոխադարձ- իրար, միմյանց, մեկմեկու
Հարցական- ո՞վ, ի՞նչ, ե՞րբ, որտե՞ղ, ինչպիսի՞, որպիսի՞, ինչո՞ւ
Հարաբերական- ով, ինչ․․․
Որոշյալ- բոլորը, ամբողջը, ողջը, յուրաքանչյուրը, ամեն մի, ամեն ոք, 
Անորոշ- ինչ-ինչ, ոմն, ինչ-որ, մի, մեկը
Ժխտական- ոչ ոք, ոչինչ, ոչ մի, ոչ մեկ

Կազմել բաղադրյալ բառեր ինքն, յուր, ես բառերով:
Յուրահատուկ, յուրովսան, յուրօրինակ, յուրովի,  յուրաքանչյուր։ 
Ինքնավստահ, ինքնյուրուն, ինքնատիպ, ինքնակապ, ինքնանկար։
Եսասեր, եսամոլ, եսակենտրոն, եսապաշտ, եսակամ։ 

 Ինչպիսի, ինչ, քանի, որ, որտեղ, երբ դերանունները գործածել նախադասությունների մեջ մի դեպքում որպես հարցական, մյուս դեպքում` որպես հարաբերական դերանուն:
Ի՞նչ էր անում դու առավոտյան։ 
Ինչ էլ, որ լինի ես քեզ թույլ չեմ տա։ 
Ինչպիսի մարդ էլ դու լինես, ես քեզ կներեմ։
Ինչպիսի՞ մարդ ես դու։
Քանի՞ անգամ ես ուղարկել նամակը։
Քանի-քանի նամակներ եմ ուղարկել ես քեզ։ 
Որտե՞ղ է բնակվում պարոն Բեքը։
Ես գնացել էի մի տնակ, որտեղ բնակվում էր պարոն Բեքը։
Ե՞րբ ես ավարտելու թարգմանությունդ։
Երբ թարգմանությունս ավարտեմ, ձեզ կմիանամ։ 
Ո՞ր հարցում եմ ես սխալվել։
Որ ասածդ ճիշտ լինի, ես մեղադրանքս հետ կվերցնեմ։ 

Բոլոր, որևէ, ինչ-ինչ, ոչ մի, յուրաքանչյուր, ողջ, ոմն, որոշ դերանունների հետ գործածել եզակի կամ հոգնակի թվով գոյականներ;
Բոլոր երկրները
Որևէ հարց
Ինչ-ինչ պատճառներ 
Ոչ մի անձ
Յուրաքանչյուր աշակերտ
Ողջ մարդկություն
Ոմն տիկինը
Որոշ մարդիկ





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire