Նախագիծ՝ «Պարմանի»

Նախագիծ՝ «Պարմանի»
Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Մասնակիցները՝ ավագ դպրոցի սովորողներ
Նախագծի կառուցվածքը
  •        Ներածություն
  •        Նպատակը
  •        Խնդիրները
  • ·       Ընթացքը
  • ·       Արդյունքները


Ներածություն

Անձը անհատն էով անընդհատ շփման կարիք ունիորոշակի տեղեկատվության անհրաժեշտությունըԸստէությանմարդը ստանում է այդ տեղեկատվությունըհեռուստատեսությանհեռարձակմանհամացանցի ևպարբերականների աղբյուրներիցԴրանցից վերջինըայսինքն `պարբերականներըմիշտ ակտիվորեն շփվումեն արտաքին աշխարհի հետՆորերը հայտնվում ենհները անհետանում են կամ փոխում են իրենցհայեցակարգը կամ կողմնորոշումը:

Ինչպիսի՞  ամսագիր ենք ստեղծում
Մեր ամսագիրը էլեկտրոնային է, ոչ ծավալուն,  գունազարդ և հետաքրքիր։
Ապագա դիզայներ-նկարիչ սովորողները կգունազարդեն, կնկարեն ամսագիրը՝ տեքստին համապատասխան։
Ամասագիրը կունենա հետադարձ կապ։ 

Նախագծի հեղինակներ՝ Եվա Բերբերյան, Անուշ Թադևոսյան
Խորհրդատու՝ Սոֆյա Այվազյան

Նախագծի նպատակը.
Ամսագրերի պատմության ուսումնասիրություն, որպես գրականության տեսակ, 
հետազոտական, ստեղծագործական աշխատանքների զարգացում, գրավոր խոսքի հմտությունների զարգացում։ 

Խնդիր
  • Ձևավորել ամսագիր վարելու մշակույթ։

Արդյունքը
  • Նոր ամսագրի ստեղծում կրթահամալիրում։

  • Ուսումնական ամառվա «Պարմանի» ամսագրի առաջին  համարի հրատարակում։


Աշխատանքի ուղղությունները
  • խմբի անդամների ներգրավում, յուրաքանչյուր սովորող կարող է անդամակցել
  • խմբագիր-սովորողի աշխատանքների կազմում
  •  ձևավորման հետ կապված քննարկումներ
  •  բովանդակության քննարկում


Սկսված աշխատանքներ

  •        Աշխարհի և Հայաստանի ամսագրերը
  •        Ամսագրերի պատմությունը որպեսգրականության տեսակ
  •        Ամսագրերի ստեղծումը
  •        Պատանեկան ամսագրեր և դրաընթերցողները
  •        Գրական և հասարակական ամսագրեր և դրա ընթերցողները
  •        Նորաձևության ամսագրերի ժամանակակիցկյանքը
  •        Ժամանակակից ամսագրի կառուցմանառանձնահատկությունները
  •        Ամենաշատ պահանջարկ ունեցող ամսագիրը

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire